reklama

Heterofób

Povedzme si to na rovinu, hoši. Kto z nás sa dokáže pozerať na nejakého slizkého týpka, ktorý sa mu motá okolo frajerky? Ktorý sa tvári, že chce byť jej kamarát, že počúva, čo mu hovorí a že mu na nej záleží? Pritom všetci vieme, o čo mu ide... a prečo na druhý deň chodí s monoklom a natrhnutou slezinou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Neznášam týchto týpkov. Okolo Lenky sa mi točia stále. IT-čkári, napríklad. "Slečna, nejaký problém? Ja vám ten počítač rozchodím." "Chlapče, nejaký problém? Priblíž sa k nej, a už to veru nerozchodíš!" Sú ako pijavice - vidia pekné dievča, ktoré pre zmenu nie je vo formáte .jpg a už sa prisajú. Hľadajú možnosť, ako ju oslniť technickými znalosťami. Ponúkajú jej ICQ login, Skype login, IM login, PIN kód ku svojej bankomatovej karte.. proste absolútne všetko. A ich drzosť v ich úbohosti nepozná hraníc. Fuj.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom sú tu diskotýpci. Vedia tancovať. Vedia sa vyčesaváť a nevedia prestať slintať. Na bruchu majú namiesto tradičného pivného mozolu vypracované tehličky, pleť majú krásne vyčistenú nejakým francúzskym liehom a obliekajú si zásadne obtiahnuté tričká. Na hlave majú väčšinou hoodne veľa stredne dlhých vlasov, ale kvôli ich mastnote spôsobenej kilami gelu sa ťažko chytajú, keď sa mu snažíte dať kolenom do ksichtu...

Alebo si zoberme intelektuálov - no jakí debili? Doma roztrhá matkin svetrík, dá si ho naopak, prihodí okuliare, nejaký cvernový náramok UCoB, zo tri dni sa neoholí a hor sa do ulíc, lákať zadané slečny na ťažké kecy o existencializme a nihilizme. Je to presne ten typ, ktorého smutné oči hovoria "nikto ma nechce, poľutuj ma..", ale kondómy mu z vrecka kričia: "vrúbkované, pre jeho rozkoš!".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poviem vám, je to ťažké. Svet je plný heterosexuálnych mužov. Každý z nich je jasný nepriateľ. Chce to, čo mám ja. Nie, nie som paranoidný - to mi nedokážete. Veľa ľudí spáva s Glockom pod vankúšom. Veľa ľudí neznáša, keď sa na ich holku na ulici niekto pozrie. To nie je paranoia. To je nevyhnutná ochrana majetku. Povedal som majetku? Nie, Lenka... auuu, anjelik, tak som to nemyslel... ááááuu, doprd... nie, niéé!!!

.

Au.

.

Autor tohoto článku by sa rád ospravedlnil za všetko, čo napísal v tomto článku. Nie je to pravda. ITčkári sú milí a sympatickí ľudia. Diskotýpci majú zmysel pre módu a štýl. Intelektuáli sú prenikavo inteligentní a zábavní spoločníci... Je to takto dobre, láska moja? ...čo som zabudol? veď to sú už všetci, nie? Áááu, po zadku nieéé, jááu... ach, už dosť!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak ešte aby nezabudol, autor by rád zdôraznil, že ženy v žiadnom prípade nie sú majetok.

.

Hmmm.

.

.

Pssst... Aspoň tie neskrotené nie...

Vlastimil Mazal

Vlastimil Mazal

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Manžel, manažér, amatérsky frfľoš a strááášne zaneprázdnený človek:-) Zoznam autorových rubrík:  AutocenzúraCestovateľskáFakt vážnePolitikaRecenzieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu