reklama

Také maličinčičké posťažovanie sa vodiča...

Som proste odľud. Človek bez štipky citu. Netrápi ma globálne otepľovanie, neslzia mi oči kvôli somálskym sirotám, nezožieram sa pre obete hurikánov, povodní a americkej zahraničnej politiky. Správy o vlakových nešťastiach sledujem s rovnakým zanietením ako predpoveď počasia pre južný Bangladéš (mimochodom, 22 až 26 stupňov, občasné zrážky vo forme monzúnov). Ale potom sú tu maličkosti - vecičky, miniproblémičky, kvôli ktorým som schopný strieľať ostrými nábojmi do slepých žobrákov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Napríklad keď tá inteligentná a atraktívna mladá žena Erik Hilár Lakašoktohovie zaparkuje tak debilne, že nedokážem so svojim autom ráno vyjsť. Z toho sa mi vo vrecku odisťuje Glock a prvý náboj šťastne zapadá do komory. Akoby to nestačilo, potom ešte okolo nášho domu obsmŕda JOJkársky štáb, pretože robiť reportáž o tom, ako nejakého neslávne známeho transvestitu hľadajú policajti je asi dosť výnosné. A zaručí to sledovanosť. Druhý náboj hľadá svoj cieľ keď Dodo a Noro na Exprese pustia Westlife a ich prerábku hitu Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart. Do toho sa ozve dopravný servis, ktorý mi, trčiacemu v zápche v Karlovke oznámi, že na cestách je pokoj a mám si len dať pozor na radary. To už je aký vtip?? Keď sa mi na 10 sekúnd podarí zaradiť trojku, krochkám blahom a sľubujem Thorovi obetovať kozu za jeho láskavosť. Samozrejme, toto všetko robím potichučky a opatrne sa pritom rozhliadam, že odkiaľ ma to môžu namerať...

Tretia guľka by mala preraziť palivovú nádrž všetkým podnikateľom, ktorí si na firmu kúpia terénne BMW, dajú si dozadu väzenskú mrežu, aby mohli odpisovať DPH a jazdia na spotrebu, pretože proste potrebujú šetriť. Takýto týpek ide pred vami na jednoprúdovke viac - menej na neutráli, 40 km/h je už závratná rýchlosť a napriek rovnej, voľnej ceste sa proste nikam neponáhľa. No a čo že je tam šesťdesiatka. Veď za nízku rýchlosť u nás predsa nie sú pokuty...

Štvrtá guľka smeruje do opačného extrému. S Lenkou ich voláme nesmrteľní vodiči. Takí tí frajírci, čo vás budú v zápche obiehať cez koľajnice. Robia myšičky a strašne sa niekam ponáhľajú. Majú luxusné autá, do ktorých sa ale v základnej výbave nemontuje hands-free, takže v jednej ruke majú mobil a druhou si dráždia rozum v rozkroku. Keď sa tak nad tým zamýšľam, možno je tej guľky na nich škoda. Úplne postačí, ak počkám, než skončia niekde v priekope. Možno aj zastavím a vychutnám si pohľad na zaklinené horiace telo, neveriacky zízajúce na mobil, na ktorom svieti: Správa doručená...

Piata, šiesta, siedma a ôsma guľka sú určené pre architekta, ktorý projektoval podzemné garáže pod Polusom. Bez ďalšieho komentára.

No a tie ostatné náboje? Tie mám stále v zásobníku. Viete, pre prípad, že by sa objavila nejaká nová maličkosť...

Vlastimil Mazal

Vlastimil Mazal

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Manžel, manažér, amatérsky frfľoš a strááášne zaneprázdnený človek:-) Zoznam autorových rubrík:  AutocenzúraCestovateľskáFakt vážnePolitikaRecenzieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu